Wednesday 30 October 2013

SALAM HAKAM

ASALAMUALAIKUM...

Ahla wa sahlan buat semua...

segala puji dan puja bagi Allah. Selawat dan salam ke atas junjungan Rasulullah S.A.W.

Dengan lafaz Bismillah, saya ingin memperkenalkan diri saya dahulu. Saya ,RUSNA BINTI MOHAMAD ZAINAL

(A139941) dari Fakulti Ekonomi dan pengurusan ,tahun 2. Saya mulakan blog yang diberikan nama HARAKAH HAKAM. Inilah ruang dimana lontaran pendapat saya akan disuarakan melalui "medium baru" internet, dengan pandangan yang pelbagai dan perspektif dari berbagai sudut yang berkaitan dengan  Hak Asasi Kemanusiaan.

Insyallah,blog HARAKAH HAKAM ini akan memberi sejuta pengajaran buat insan yang bergelar muslim & muslimah diluar sana (juga diri sendiri) demi hasrat untuk menegakkan kalimah Allah dimuka bumi ini terlaksana. Amin...


Salam Ukhuwah. Salam Pembuka Bicara

No comments:

Post a Comment