Thursday 31 October 2013

SALAM BICARA HAKAM

Assalamualaikum dan salam sejahtera...


TERLEBIH dahulu saya ingin mengucapkan Terima kasih dan
 sekalung penghargaan terutama sekali kepada ENCIK Mohamad bin Taha selaku pensyarah saya dalam kursus ZZZT2135 HAK ASASI KEMANUSIAAN
yang telah banyak memberi tunjuk ajar, maklumat pengetahuan sedikit sebanyak yang telah meluaskan pemikiran saya ,dan dalam pada itu
memberi tunjuk ajar kepada saya dalam menyiapkan tugasan individu ini.
Terima kasih juga kepada kawan-kawan yang banyak membantu saya ketika saya menghadapi masalah untuk membuat blog ini.
Alhamdulillah segala-galanya berjalan dengan baik dan sempurna.
Jika ada kesalahan dan kesilapan secara sengaja ataupun tidak, harap dimaafkan
segala-galanya.
Hidup ini tidak lengkap jika kita tidak merasa pahit,
 masam, manis dan masin kehidupan kita.

No comments:

Post a Comment